+90 (850) 66 000 66
Softcode Yazılım
  • Ana Sayfa
  • GFI
    • GFI Unlimited
    • GFI FaxMaker
    • GFI MailEssentials
    • GFI EndPointSecurity
    • GFI Archiver
    • GFI LanGuard
    • GFI OneGuard
    • GFI OneConnect
    • GFI WebMonitor
    • GFI EventsManager
  • Dr.Web
    • Dr.Web Enterprise Security Suite >
      • Özellikleri
    • Dr.Web Windows
    • Dr.Web CureIt!
    • Dr.Web CureNet!
    • Mobil
    • Dr.Web Rescue Pack
  • Kerio
    • Kerio Connect >
      • Neden Kerio Connect?
      • Exchange Migration Tool
    • Kerio Control >
      • Neden Kerio Control?
      • Kerio Control Web Filtresi
    • Kerio Control Box
    • Kerio Operator >
      • Neden Kerio Operator?
    • Kerio Canlı Demo
  • Paragon
    • Paragon Protect & Restore
    • Özellikler & Sistem Gereksinimleri
    • Anahtar Senaryolar
  • TRACKIR
    • TrackIR 5
    • TrackIR 5 vs TrackIR 4
    • TrackClip PRO
  • Webspy
    • Webspy Vantage
    • TMG Reporter
    • Sophos Reporter
  • iletisim
  • Haberler
  • Bilgi Bankasi
Picture

Kerio Operator Features

Çağrı Yönlendirme
  • Gelen aramaları bir departmanın bütün telefonlarına aynı anda yönlendirme
  • Ofis telefonlarının mobil ve diğer telefonlara yönlendirilmesi
  • Dahili, harici veya çalma grubu aramalarına ayrı çalma tonu
  • Farklı karşılama mesajı yada yönlendirme ile çağrı kuyruklama
  • Çağrı yönlendirme / Beni bul özelliği ile aranana ulaşılıncaya kadar çağrı yönlendirme
  • Kerio Operator Softphone iOS, Androis aplikasyonu ile ofisi cebinizde taşıma

Çağrı Yönetme
  • Gelen çağrıları sanal sekreter yada özel mesaj ile karşılama
  • Ofis dışı ve tatillerde yöneticinin ayarlayabileceği özel karşılama
  • Arananın farklı bir telefondan kendi telefonuna gelen çağrıyı cekebilme
  • Direk yönlendirme ile çağrılara sadece belli bir telefondan cevap verebilme
  • Yakın masaüstü telefonların hoparlörlerinden anons yapabilme (Group paging)
  • Busy Lamp Field (BLF) ile telefon hat trafiğini görüntüleyebilme

Kullanıcı Verimliliği
  • Tel tuş ile arama ile Salesforce CRM arama ve loglama desteği
  • AMI (Asterisk Manager Interface) ile diğer CRM'ler ile çalışma desteği
  • Sesli mesajları .wav formatında emaile yönlendirme
  • Çok kullanıcılı yada sık kullanılan konferans aramalar için dahili yada özel kurallar hazırlama
  • Önceden ayarlama yapmayı gerektirmeyen kullanıcının özelleştirebileceği dinamik konferans odaları
  • Fax'dan eposta'ya, PDF'den fax'a özellikleri ve T.38 desteği
  • Kerio Operator İstemcisi ile masaüstü telefondan arama yapma, sesli mesaja erişim, arama geçmişi ve telefon ayarlarının yapılandırılması
  • İş arkadaşlarınızı ve numaralarını bulmak için kolay kullanımlı telefon rehberi
  • Tek bir dahilin, conferansın, kuyruktakı aramaların yada çalma gruplarını hem giden hemde gelen aramaların kaydının tutulması
  • Sık arananları hızlı arama seçeneği

Güvenlik
  • Şifre tahmin etme koruması. Şüpheli IP adreslerini belirtilen süre boyunca engelleme.
  • Arama sürelerinde veya dışarı aramalardaki normal dışı aktiviteleri yöneticiye bildirme
  • SIP telefonları ile konusmaları şifreleme

Yönetim
  • Kullanımı kolay web arayüzü ile Asterisk tabanlı yazılım
  • Anlık konuşmaları, conferans aramalarını, kuyruklamayı ve sistem kaynak kullanımını canlı raporlama
  • Telefon sisteme bağlandığı an otomatik yapılandırma (Auto-provisioning ve auto-configuration)
  • Kerio destekli SIP telefonları ile otomatık algılama, ayarlama ve dahili atama
  • Dahili DHCP ile VoIP cihazların otomatık IP alması
  • SNMP ile performans ve durum izlenmesi
  • Kayıtlı konuşmaları FTP veya Samepage.io'ya kayıt edilmesi
  • Log, lisans, sertifika, arama geçmişi, kayıtlı aramalar, sesli mesajlar ve özelleştirilmiş dosyaların FTP veya samepage.io sayfasına otomatik yedeklenme

Picture
© Copyright Softcode Yazılım Tic. Ltd. Şti. Tüm hakları saklıdır.