Kerio Operator Features
Çağrı Yönlendirme
- Gelen aramaları bir departmanın bütün telefonlarına aynı anda yönlendirme
- Ofis telefonlarının mobil ve diğer telefonlara yönlendirilmesi
- Dahili, harici veya çalma grubu aramalarına ayrı çalma tonu
- Farklı karşılama mesajı yada yönlendirme ile çağrı kuyruklama
- Çağrı yönlendirme / Beni bul özelliği ile aranana ulaşılıncaya kadar çağrı yönlendirme
- Kerio Operator Softphone iOS, Androis aplikasyonu ile ofisi cebinizde taşıma
Çağrı Yönetme
- Gelen çağrıları sanal sekreter yada özel mesaj ile karşılama
- Ofis dışı ve tatillerde yöneticinin ayarlayabileceği özel karşılama
- Arananın farklı bir telefondan kendi telefonuna gelen çağrıyı cekebilme
- Direk yönlendirme ile çağrılara sadece belli bir telefondan cevap verebilme
- Yakın masaüstü telefonların hoparlörlerinden anons yapabilme (Group paging)
- Busy Lamp Field (BLF) ile telefon hat trafiğini görüntüleyebilme
Kullanıcı Verimliliği
- Tel tuş ile arama ile Salesforce CRM arama ve loglama desteği
- AMI (Asterisk Manager Interface) ile diğer CRM'ler ile çalışma desteği
- Sesli mesajları .wav formatında emaile yönlendirme
- Çok kullanıcılı yada sık kullanılan konferans aramalar için dahili yada özel kurallar hazırlama
- Önceden ayarlama yapmayı gerektirmeyen kullanıcının özelleştirebileceği dinamik konferans odaları
- Fax'dan eposta'ya, PDF'den fax'a özellikleri ve T.38 desteği
- Kerio Operator İstemcisi ile masaüstü telefondan arama yapma, sesli mesaja erişim, arama geçmişi ve telefon ayarlarının yapılandırılması
- İş arkadaşlarınızı ve numaralarını bulmak için kolay kullanımlı telefon rehberi
- Tek bir dahilin, conferansın, kuyruktakı aramaların yada çalma gruplarını hem giden hemde gelen aramaların kaydının tutulması
- Sık arananları hızlı arama seçeneği
Güvenlik
- Şifre tahmin etme koruması. Şüpheli IP adreslerini belirtilen süre boyunca engelleme.
- Arama sürelerinde veya dışarı aramalardaki normal dışı aktiviteleri yöneticiye bildirme
- SIP telefonları ile konusmaları şifreleme
Yönetim
- Kullanımı kolay web arayüzü ile Asterisk tabanlı yazılım
- Anlık konuşmaları, conferans aramalarını, kuyruklamayı ve sistem kaynak kullanımını canlı raporlama
- Telefon sisteme bağlandığı an otomatik yapılandırma (Auto-provisioning ve auto-configuration)
- Kerio destekli SIP telefonları ile otomatık algılama, ayarlama ve dahili atama
- Dahili DHCP ile VoIP cihazların otomatık IP alması
- SNMP ile performans ve durum izlenmesi
- Kayıtlı konuşmaları FTP veya Samepage.io'ya kayıt edilmesi
- Log, lisans, sertifika, arama geçmişi, kayıtlı aramalar, sesli mesajlar ve özelleştirilmiş dosyaların FTP veya samepage.io sayfasına otomatik yedeklenme